Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pátek

Pokus o chůzi na pouti

29.10.2010 - (píše Vilda) Tak k nám zase přijela pouť. Chtěl jsem jít na všechny atrakce, ale to jsem narazil. Mamka mi vysvětlila, že na všechno ještě nemůžu, protože jsem ještě malej. To mě pozitivně nakoplo a rozhodl jsem se, že jí ukážu - ukážu jí jak umím chodit!! Po chvilce jsem musel přiznat, že sebevědomí mi nechybí, ale s chozením to ještě není tak horký. Takže houpačko těš se do jara to vyladím. Pa