Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

Pravěký potvory

28.2.2011 (píše Vilda) - Tenhle výlet vymyslela mamka, navštívili jsme výstavu pravěkých oblud. Já jsem se na ně docela těšil, řekl jsem si, že uvidím něco nového a ještě uděláme mamce radost. Kubík na tom byl jinak: nějak vycítil náznak nebezpečí ikdyž rodičové mluvili o roztomilých zvířátkách, které nejsou živé, stejně se mu na výlet nechtělo. V autě celou cestu brblal, že tam stejně nepůjde. Po cestě jsme ho trošku zpracovali a zdálo se mi, že uvažuje o tom, že tam alespoň nakoukne. Za chvilku jsme stáli před budovou, kde probíhala ta výstavka, otevřeli se dveře a z nich s pláčem vylítla asi šestiletá holčička a za ní se ozval řev Tyranosaura. To byl konec Kubikových úvah o návštevě prehistorických zvířátek. Mě to nerozházelo, vzal jsem mamku, obešel to s ní. Protože jsem to měl zadarmo, doprovidil jsem ještě taťku, který byl se strašpytlem venku a ukázal mu všechny ty potvory. Nakonec se brácha přeci jen osmělil a vešel alespoň do předsálí koupit si jednu potvoru v želatýně. Jinak za ty prachy vám řeknu výstava nic moc, obludy byly malý a bylo jich málo, všude tma a kravál - příště radši do ZOO. Pa