Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

Koupačka v lázních

26.1.2008 Taťka jel dneska lyžovat a tak jsme se s maminou dohodli, že si tu sobotu taky pěkně užijeme. Půl roku jsem poctivě trénoval ve vaně a tak nastal čas, vyzkoušet pořádnou vanu kam se vejde mnohem víc vody, říká se tomu bazén. Vzali jsme s sebou ještě babičku Dášu a vyrazili do lázní Aurora v Třeboni, kde je nové koupaliště. Mají tam oddělené šatny pro chlapy a pro ženský, jenže já šel s mamkou do té zajímavější :-). Všiml jsem si, že některé paní v té šatně by mi mohly nabídnout určitě více jídla, ale mamka je jen jedna a já jí měnit nebudu. Navlíkla mě do plenkoplavek (kdyby mi to jako ujelo) a už jsme stáli na kraji velkého bazénu. Hupsli jsme tam s mamkou, chvilku jsme se cachtali a pak mě babča vzala do ohromný vany, kde bublaly bublinky. Asi jako když si prdnu doma ve vaně, ale mnohem víc. To vám byla paráda, seděl jsem babičce na klíně, bublinky šimraly po těle a ostatní co se s námi vířili mě obdivovali. Tak jsem se maličko předvedl jak umím už kecat a začal jsem jim vykládat z plných plic. To je pobavilo natolik, že se smáli jako blázni, až budu velkej, budu asi bavičem. Vydržel jsem se cachtat asi 3/4 hodiny a moc se těším na další koupačku, to pojedu do bazénku s ostatníma miminama, takže očekávejte reportáž. Jen je škoda, že nám taťka vzal foťák do hor , takže fotky sem dodám až půjdu podruhé. Maličko jsem s rodičema blbnul, tak sem dám fotky alespoň z mé travesti show :-) Taky jsem dneska poprvé dostal poprvé dospělácký jídlo (jen mrkev), taky mi to moc nejelo, snad mi dají časem něco pořádnýho. Pa