Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Akvabelíček

13.2.2008 Minulý týden jsme se byli prvně koupat v bazénu pro prcky, jelikož mamka tam jela se mnou sama, nestihla udělat žádné fotky. Dneska jsme se tam vypravili celá rodina, takže vám můžu konečně poreferovat i obrazem. Vzali jsme s sebou ještě kámošku Viktorku, ve dvou se to přeci lépe táhne. Cachtání ve vodě mě moc baví, proti "kolegům" mám již něco natrénováno, jak ve vaně doma, tak i ve velkém bazénu v Třeboni. Ostatní mimina jsou z toho moře vody trošku přepadlá, ale já jsem ve svém živlu. Jakmile vlezeme do bazénku, začnu radostí hulákat na všechny strany, kopat a mlátit rukama kolem sebe. Ostatní se na mě koukali jako na blázna a měli strach jestli se mě něco nestalo, asi nechápou co je to zápal pro věc a radost z pohybu :-). Když nám teta Bóža (plavčice) začala předcvičovat a blbnout , tak jsem se uklidnil a zbytek hodiny jsem v klidu docvičil s ostatními. U Šikulky (to je to centrum kde je ten bazén) mají občo, kde jsem si dal krutí přesnídávku s mrkví a šel si s taťkou hrát do dětského koutku. Tam je to skoro tak skvělé jako v bazénu, mají tam obrovské pískoviště naplněné barevnými balonky, do kterých jsem se celý zahrabal. Taky jsem se chtěl sklouznout na klouzačce, ale taťka posera se bál, takže z toho nic nebylo, třeba to vyjde příště. Pa