Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Budu umělec

20.9.2008 Trošku zkouším fixama malovat na papír, ale moc mi to nejde, ještě nemám ten cit jak pořádně uchopit ty barevné potvory. Rodičové mi říkali, ať si z toho nic nedělám, že v mém věku je to normální, půjde mi to tak až za rok. Co mi ale jde náramně to je ovládat myší taťkův počítač, hýbu s myší a klikám jak o život. Občas taťkovi něco pokazím, ale on si s tím většinou poradí. Dneska si tak brouzdám po internetu a našel jsem suprový stránky, který zvýší sebevědomí každému batoleti, které ještě neumí malovat barvičkama. Takže klikněte zde a začněte malovat. Ovládání je přesně pro nás nejmenší, myší hýbete sem tam a malujete, když kliknete levým čudlem změní se barva, chcete-li malovat znovu kliknete v prohlížeči na "obnovit stránku". To je celé, takže vzhůru do toho! Taky jsem ještě našel pár zajímavých stránek, které jsem umístil do odkazů hry v levé liště. Tak hezkou zábavu a PA