Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

Semaforáček

2.10.2008 Tak dneska jsem zrušil členství v klubu Šikulka, kam jsem chodil organizovaně plavat. Už mě ta organizace nebavila, nenechám si od nikoho poroučet co mám zrovna dělat. Proto teď jezdíme do bazénu do Třeboně, kde si můžu zkoumat kanály, vodotrysky, cachtat se ve vířivce, prostě si dělat, co mě zrovna napadne. Abych, ale nepřišel o kontakt s vrstevníky, přihlásil jsem se do klubu Semaforáček u nás ve Veselí. Nemají tu sice bazén, ale za to tu mají krásnou klubovnu a velikou zahradu. Taky jsou tu dvě prima tety, které nám vymýšlejí zajímavé hry. Dneska jsme blbli s popelnicema a naučili jsme se říkanku o bramboře co se kutálí pod závoru, přejede jí vlak a pak je z ní bramborák. Také jsme soutěžili v opičí dráze a já vyhrál soutěž o nejlepší opici, takže jsem dostal medaili. Příšte si budeme dělat z brambor razítka a z kaštanů zvířátka. Moc se mi tu líbí a jsem rád, když už zima klepe na dveře, že budeme mít kam chodit, až venku budou padat trakaře. Pa