Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

Jak jsem volil

18.10.2008 Dneska byl pro mě velký den, byl jsem poprvé rozhodovat o své budoucnosti. Lidé chodí do mateřské školky, kde je volební místnost, tam je schránka a lidé do ní házejí lístečky. Na lístečcích jsou napsaná jména jiných lidí, kteří by měli být chytří natolik, aby nám ostatním zlepšovali život svým moudrým rozhodováním. Protože já dostanu svoje lístečky až mi bude 18 let, dohodli jsme se s taťkou, že budeme volit společně. Dopoledne jsme dorazili do mateřské školky a slušně jsme pozdravili volební komisi, to jsou lidi, kteří dohlížejí abychom nepodváděli. Pán co jsme byli na jeho seznamu, z nás měl velkou radost, protože s ostatními soutěžil, komu přijde víc lidí. Zašel jsem s taťkou za plentu a vrazili jsme lístek do obálky, pak jsem ho vzal a hodil do volební urny, zamával volební komisi a na schodech zapózoval na památeční fotografii. Určitě jste zvědaví koho jsme volili, tak se podívejte na fotku a všimněte si na které straně urny stojím. Taky na tom obtloustlém pánovi s oranžovou šálou je mi sympatické pouze to, že mi chtěl kdysi koupit pastelky a má za kámoše majitele kolotoče a to je sakra málo. Bohužel většině lidem to stačí, ale dost politiky, příště si dáme něco o zvířátkách. Pa