Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Na bobové dráze

4.4.2009 Včera jsme dorazili na návštěvu k babičce a dědovi do Prahy, užil jsem si krásnou procházku po lesoparku v Hostivaři a proto jsem se dnes rozhodl pro nějaký ten adrenalin. Původně jsem si domluvil sraz na Maťejské se sestřenkou Natálkou, ale usoudil jsem, že tam bude celá Praha, takže volba padla na bobovou dráhu na Proseku. Já, mamka, taťka a babička jsme vyrazili ihned po siestě směr Prosek. Na bývalé umělé sjezdovce je vybudován 1km dlouhý tobogán, ve kterém se jezdí na vozíku s kolečky pro dvě osoby. Rychlost se dá upravovat pomocí brzdy a nahoru nás vyvezl vlek. Jízda byla náramný zážitek, takže jsem si procvičil jedno z mých prvních slovíček: "eště". Jelikož jsem ještě malé děcko neschopné samo vozík ovládat, taťka s mamkou se poctivě střídali a dopřáli mi sešup asi osmkrát. Mezitím jsem si hrál v dětském koutku a pil džusík na nádherné terásce s výhledem na Vysočany. Cestou z Matějské se zastavila i sestřenka Natálka, druhá sestřenka Áňa, strejda Kája a teta Kristýna, takže jsme se povozili komplet. Bylo to nádherné odpoledne, až budete mít cestu kolem, stavte se tam. Pa