Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

Výlet na Lipno

5.7.2009 Dnes jsme si naplánovali celodenní výlet na Lipno. Vyrazili jsme před obědem, abych si mohl schrupnout ve voze a to se mi povedlo. Nejdřív jsem si prohlédl mohutnou přehradní hráz a elektrárnu. Pak jsme navštívili městečko Lipno, kde půjčují elektročluny na projížďku po vodě. To vám byl zážitek, mohl jsem řídit !!! Kroutil jsem volantem jak o život, ve stylu kamikadze jsem honil výletní parník a pak s taťkovou pomocí přistál na opuštěném ostrově, kde jsme našli poklad. Jízda to byla parádní, mával jsem na rekreanty na břehu i na ostatní loďky. Člun jsme po hodince museli vrátit a já se vydal prozkoumávat místní dětské hřiště, které bylo asi největší jaké jsem kdy viděl. Protože tohle městečko nabízí spousty atrakcí, už jsme běželi na moje první svezení lanovkou. Z výšky jsem měl docela respekt, ale když jsem se ujistil, že taťkovo sevření je pevné, už jsem halekal na dole projíždějící cyklisty. Výlet to byl parádní, až se mi cestou domů točila z těch zážitků hlava. Kdo to máte blízko, určitě se tam zajeďte podívat. Pa