Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

Velbloud a postel

5.10.2009 Dnes tu stručně shrnu dvě novoty v mém pestrém životě. Za prvé, svou malou postýlku jsem přenechal mému budoucímu souronezečkovi a koupil jsem si pořádnou postel. Nejsem už žádné batole a tak na to mám právo. Je velká, dobře se na ní skáče a ještě líp spí. Také jsem si objednal povlečení s kreslenejma kámošema Bobem a Bobkem. Hlavní výhoda je, že si můžou ke mě rodičové lehnout, když mi povídají pohádky než usnu. Druhá novota je, že jsem se setkal tváří v tvář se zvířetem velbloudem. Byl to sympaťák ale zkušební jízdu jsem raději odmítl. Slíbil jsem mu, že se stavím až budu větší. Kdo se nebojí a chce se projet klikněte zde. Pa