Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Pokus o trénink

28.4.2010 (píše Kuba) Strejda Míra je jedním z trenéru fotbalové školičky a pořádali nábor fotbalových talentů. Né že bych si chtěl honit triko, nebo využívat protekce, ale nedalo mi to a šel sem se podívat. Čekal jsem kontrolu váhy, zátěžové testy a podobně,tak jak to znám z televize. Místo toho bylo připraveno spoustu soutěží a zúčastnit se mohli všichni pidilidi. Po mírném přemlouvání, mé pasivně sportující mamky, jsem podlehl a přidal se. Kopal jsem na pyramidu z kbelíků(moc mi to nešlo). Házel míčem na plechovky, to byl asi můj nejlepší, řekl bych 100% výkon. Absolvoval opičí dráhu s pinpongáčem na lžíci(slušný výkon). Kopal na brankáře který byl ze dřeva nehýbal se,párkrát jsem tedy skóroval. Skákal v pytli (propadák sportovního odpoledne), nejvíc se bavili všichni přihlížející včetně mamky, tu ale humor přešel ve chvíli,kdy mě musela do cíle donést, nějak jsem nepochopil "krokové variace". Na závěr přišlo pár kolektivních soutěží, trošku jsem sice tápal, ale brzy jsem se chytil a při přetahování lanem jsem byl oporou našeho týmu...prohráli jsme. S taškou drobností, kapsou plnou bonbonů a plným břichem koláčků jsem se odpotácel domů. Na zápis do fotbalové školičky to ještě není, musím rok počkat, ale už ty prcky chodím okukovat, abych pochytil pár fines a měl příští rok trošku fóra.