Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pátek

Mini golf

8.6.2010 (píše Kuba) S taťkou jsem se rozhodli udělat si prodloužený víkend sami pro sebe. Zanechali jsme Vildu s mamkou ve Veselí a vyrazili směr hlavní město. Ubytovali jsme se v pensionu u babičky a dědy. Služby jsou zde výborné, hlavně jídlo a ještě je to zadarmo. Praha nabízí mnoho druhů zábavy, ale většinou si vystačíme s přilehlým lesoparkem s množstvím dětských hřišť. Nejradši chodíme do bývalého pionýrskýho tábora, kde postavili spoustu atrakcí pro neposedu jako jsem já. Babička si tam dává bílou čokoládu, táta pivko a já blbnu. Cestou míjíme minigolfové hřiště a mě se dnes poprvé podařilo vyžebrat zkoušku této zábavy. Taťka mi dělal osobního kouče a babička mi dělala "kadíka". Obětavě běhala pro míčky, které létali všude možně, jen ne po dráze a tak jsme jí nechali taky parkrát odpálit. Zábava to byla náramná, ikdyž k holle-in-one se mi nepovedlo. Další hoďku jsem už nevysomroval ani pomocí smutnejch xichtů, klepání brady a vyhrožování, že budu smutnej. Taťka říká, že tyhle vydíraci a žebrací techniky mám nadprůměrně vyvinuté a nechápe po kom to mám - no kápl z toho alespoň příslib dalšího mače při další návštěvy prarodičů. Tak Pa