Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Vánoce 2010 podruhé

25.12.2010 (píše Vilda) - Štědrý den mi ukradl Kuba, tak vám alespoň popíšu druhé vánoce u babičky Dáši. Ten Ježíšek je opravdu náramnej, normálně nám nechává dárky nejen doma, ale i tam, kam chodíme rádi na návštěvy. Protože rodina má držet pohromadě hlavně o Vánocích, i letos jsme navštívili babičku Dášu, strejdu Lukáše a jeho rodinu v novém domečku. Starší dům si opravili a mají to tu hezké. Dárky jsem s Kubou předal a rozbalil. Společně jsme dostali ohromnej náklaďák plnej osobáků o kterej jsme se hned porvali. Kuba pak oběvil u Péti v pokojíčku Playstation a náklaďák byl můj. Pak jsme se přesunuli k babičce na výbornej oběd a další kolo dárků, už se mi z nich začala trošku motat hlava už vám ani nebudu psát co jsme zase dostali. Setkal jsem se i s prababičkou Táňou, která je babička mámy a zároveň máma babičky!! To čumíte co, sám to nechápu. Odpoledne jsme z toho navštěvování byli docela grogy a tak jsme si odtáhli pytel hraček domů. Já padl hned za vlast a ve spánku mi v hlavě lítaly sem a tam krabice ovázané mašlí a mezi nimi babičky, dědeček, strejdové, táta, máma ..............