Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Plazení, vězení, jezení

14.3.2008 Tak jak jsem psal v předchozím příspěvku již se umím přemisťovat pomocí válení sudů. Včera jsem k tomu ještě přidal plazení, táta se mi sice směje, že se plazím jako zombík a máma plácá něco o nějakým Meresjevovi, ale mě je to jedno, já se konečně pohodlně dostanu kam potřebuju. Jelikož moje výlety byly většinu spojeny s konzumací nebo demolicí něčeho zakázaného, tak mi naši koupili vězení. Já vím zní to hrozně, ale mě se tam zatím docela líbí a dokonce jdou vyndat některé mříže, takže se můžu klidně vyplazit ven. Pokud by mě snad chtěli rodičové věznit nějak často, mám je už zpracované natolik, že si propuštění pohodlně vyřvu :-) Taky už obědvám a svačím jako člověk, naši mi koupili židličku, takže jíme konečně jako rodina, už se na to nedalo koukat. Můj jídelníček je také o dost pestřejší snídaně - mlíčko od mamky, přesnídávka - mlíčko od Sunaru, oběd - maso se zeleninou, přesnídávka - ovocná přesnídávka, pak mlíčko od Sunaru a večeři rýžová kaše. Mezitím vypiju 120ml čaje a schroustám několik kukuřičných tyčinek. A aby bylo vidět jak jsem už dospělý, tak ve vaně už nepotřebuju sedátka ani oporu rodičů. To koukáte co, tak zatim PA