Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Válím sudy

2.3.2008 Nazdárek, nedávno jsem přišel na to, jak se posunout z místa A na místo B. Místo A je většinou místo, kam mě mamka položí (hrací deka apod.). Tato místa dobře znám, chvilku mě to tu s hračkama baví, ale nakonec se rozhlížím po něčem zajímavějším. To jsou místa B, mezi která patří: tátův počítač a jeho kabeláž, stoleček ve kterém se ukrývají noviny (na chuť velmi dobré) a nejlákavější místo B je květináč s kytkou 5krát velkou, než jsem já. Už delší dobu se umím otočit ze zad na břicho a tak mě napadlo tenhle pohyb opakovat, tak dlouho, až jsem se ocitl u vytouženého květináče. Rychlým hmatem jsem nabral jeho obsah a cpal jsem si ho do pusy, dřív než mě chytnou. To se stalo vzápětí a mamka mi tu černou dobrotu vyhrabala zase z pusy ven . Nevadí, už vím jak na to, je to jen otázka času, kdy mě na chvilku spustí z očí :-) Pa