Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Návštěva u Mašinek

21.3.2008 Dneska ráno jsme vyrazili na výlet do jedné vesničky blízko Dobříše. Taťka mi domluvil moje první rande a to hned s třema ségrama najednou, sám si u toho prý dá nějaké to pivko se starým známým a mamka pokecá s jejich mamkou o výchově a tak. Ségry si říkají Mašinky, to nemá nic společného s podobností s lokomotivou, ale spíše s jejich příjmením. K jejich útulnému domečku jsme dorazili odpoledne a už jsem prozkoumával plazmo jejich obývák se spoustou hraček. Holky mě trošku nesměle okukovaly, není se co divit, jsem dost atraktivní :-) Ale za chvilku už jsme si hráli jako staří známí. Uteklo to jako voda a už byl čas na koupání. SUPER!!! - jelikož mají velkou vanu budeme se koupat všichni společně. Koupali nás jen taťkové a musím uznat, že to zvládli s přehledem. Spát už jsem s holkama bohužel nemohl, ale co, i tak jsem si užil spousty srandy a poznal nové kamarádky. Ještě jsem zaslechl starýho Mašinku, jak říká mému taťkovi, že v garáži má nějakou slivovici a už jsem byl po náročném dni v limbu . Ráno jsme společně posnídali a rozloučil jsem se i se psím kamarádem Kvídem a vyrazili jsme směr Praha za babičkou a dědou, ale o tom možná příště. Pa