Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

První diplom

2.4.2008 - Dnes jsem úspěšně ukončil svůj první plavecký kurz. První píšu záměrně, protože jsem se ihned přihlásil do kurzu druhého. Dovádění s mamkou, paní plavčicí a dalšími dětmi mě totiž náramně baví. Na plavču jsem se naučil spousty užitečných věcí, jako například: čůrat ve sprše nebo okukovat kámošky v bikinách. Naučil jsem se také několik zbytečností, jako například: spadla lžička..... nebo, že se nejde pod vodou nadechnout. Při příležitosti ukončení kurzu jsem dostal svůj první diplom, když nepočítám rodný list, na který jsem se sakra nadřel, ale ten jsme dostali celá rodina dohromady. Na svůj první diplom jsem velmi pyšný, až uzvednu kladivo, pověsím si ho v pokojíčku. Pa