Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Kremace čarodějnic

30.4.2008 Tak dneska to bude opravdu vyjímečný den, den kdy se upalují čarodějnice !! Ráno ve mě pěkně hrklo, když jsem se dozvěděl, že se půjdem podívat jak celé městečko upaluje čarodějnici, protože jednu mám jako panenku na hraní a myslel jsem, že půjde o ní. Pak mi mamka vysvětlila, že půjde o jinou panenku, která je pro účel spálení vyrobena a tak nebude nikomu chybět. Po obědě jsem si pohrál s tátovou raketou na squash a odpoledne jsme s rodiči vyrazili. Celá tato žhářstvím smrdící akce se koná na vodáckém tábořišti ve městě na soutoku našich dvou řek, tam již čekaly snad všechny děti z města. Některé moje dětské kolegyně se dokonce převlékly za čarodějnice a moc jim to slušelo, já z taťkových ramen sledoval celé to hemžení. Taťka se zastavil u strejdů, kteří už upalovali prasátko a dal si s nimi pivko, z jeho výrazu jsem poznal, že dnes půjdem domů jen s mamkou. Já jsem si dal sušenku a z těch všech vjemů a podnětů jsem se začal cítit unavený a slabý. Začal jsem zívat a bylo rozhodnuto, že pro letošek o kremaci hadrové čarodějnice přijdu. Z posledních sil jsem ještě z dálky zamával taťkovi a nechal si zdát o tom velkém ohni, kterého se příští rok určitě dočkám. Pa