Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

V náruči VB a okupantů

3.5.2008 Dnes se u nás pořádala převeliká sláva, na náměstí se slavil konec druhé světové války. Sláva spočívá v tom, že občané přilehlé obce Žíšov se převléknou za vojáky, opráší historická vozidla, která tu kdysi zanechali při ústupu opravdoví vojáci a vydají se ze své obce na naše městečko dobýt radnici. Občané našeho městečka představují obránce radnice a připravují se na obranu před útočníky na strategické kótě (rest. Beseda). Jelikož nejsem žádný máslo a osud mé rodné hroudy mi není lhostejný, na kótě jsem byl připraven mezi prvními. Zhruba půl hoďky před útokem nás maličko zmátla jednotka VB, přesunuvší se snad časem nebo co, tak jsem si s příslušníky udělal alespoň foto. Ani jsem se nestačil vrátit na svou pozici a už se z kopce hrnul první Tiger a za ním celá Žíšovska divize. To zaskočilo většinu obránců s půllitry v ruce natolik, že kóta Beseda padla okamžitě. Tuhý boj se svedl o radnici, jejíž obranu podpořilo letectvo v počtu jednoho kusu motorizovaného paraglidu. Ten pak shozem červených fáborků ukončil vzpomínkovou akci a já požádal mamku o přebalení, jeden nacista totiž vystřelil ze samopalu v mé blízkosti. Po očistě jsem si udělal ještě pár fotek s okupanty a prohlédl všechna vozidla. Příští rok mám v plánu se na nějakém svézt, třeba si i vystřelím z nějaké té flobertky a samosebou vám o tom nezapomenu poreferovat. Tak pa