Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Moribundus zvaný angína

12.6.2008 Už 3 dny mi není moc dobře po těle, ale dneska mi je opravdu ouvej. Hoří ve mě jako ve vulkánu, erupce pravidelně unikají do plínek nebo horem na rodiče, v krku mám cirkulárku jako z té reklamy. Rodičové se mnou byli už předevčírem u doktorky obvoďačky, která mi předepsala léky a klid na lůžku, ale nezabralo to, včera jsme tam byli znova, prý léky zaberou později. Nechtíc jsem tedy zahájil protestní hladovku, stejně jako ti pánové v Brdech (asi je postihla stejná nemoc). To mamku dohnalo k tomu, že zavolala taťku z práce a vyrazili jsme do okresní nemocnice, kde mají přístroje jako Dr.House , s těmi dozajista zjistí jaká zákeřná choroba napadla mé tělíčko,když už zaplatím ze své kasičky 30,- poplatek. Sestra v čekárně na mě koukala jako na simulanta a rodičové byli ihned odhaleni jako histeričtí zneužívači zdravotnických služeb, kteří nedůvěřují své obvodní lékařce. Sestru pak uklidnila kontrola mé teploty, která se blížila teplotě tekoucího olova a byl nám umožněn vstup do ordinace. Tam čekala moc příjemná paní doktorka, která se mi podívala do krku a vyslovila diagnózu: "Kubík má angínu jako prase". Paní doktorka pak dala pokyn sestrám k odběru krve, měl jsem se u toho i počůrat a musím přiznat, že jsem k tomu neměl daleko, ale nepustil jsem ani kapku, takže doma u mě musela sedět 2 hodiny mamka s kelímkem než se dočkala.Musím přiznat, že vše zlé je k něčemu dobré, konečně jsem dostal pořádný pilule a večer se mi udělalo natolik dobře, že můžu napsat tento článek. Pa