Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

čtvrtek

Na plovárně bez Marka

2.6.2008 Vodu mám rád, chodím pravidelně na kurzy plavání a občas se zajedu cachtat jen tak do krytého bazénu v Třeboni. Dnes je krásný den, slunce svítí a teplota atakuje hranici 30ti stupňů. Taťka má dneska volno, takže jsme se dnes celá rodinka vyrazili koupat na Hluboukou, kde je bazén pod širým nebem. Jelikož je všední den a na plovárnu jsme dorazili dopoledne, na koupališti bylo jen pár mých vrstevníků s maminkami, jinak pusto. Na louce pod slunečníkem jsme rozbili ležení, za pomoci mamky jsem ze sebe strhal oblečení a už jsem si to hrnul k bazénku (mají tam takový dětský - akorát po prsa). Jelikož už umím chodit s oporou (tátovy ruce), vzal jsem to s rozeběhem a s patřičným doprovodem hlasivek, aby jako všichni koukali jak tam hupnu. Sotva jsem tam zaplul, hlasivky oněměly, moje kůže se zbarvila do modra a já nemohl popadnout dech. Ta voda byla tak studená, že když my chlapi ukazujeme jak, tak já měl prstíky úplně u sebe. No nic, na všechno se dá zvyknout a mě to trvalo jen chvilku. Po pár minutách jsem se byl otužilec se vším všudy. Když už jsem měl modrou pusu, ohřálo mě horké sluníčko a mámina náruč, dvakrát jsem si dal dvacet a něco k snědku. Takhle jsem si na koupališti užíval až do odpoledne. Také mě oslovil televizní štáb s otázkou co říkám na zdražení vstupného, ale na to jsem jim neuměl odpovědět, jelikož o žádném zdražení nevím, vstup jsem měl zadara. Tak jsem jim alespoň zapózoval, předvedl pár xichtíků a pan kamera mi řekl, že budu večer na Primě ve zprávách. Zblbli jsme všechny příbuzné ať se koukají na novou televizní hvězdu, ale nakonec tam místo mě byla nějaká paní, co měla snad menší plavky než já. No nic pro diváka asi nejsem moc atraktivní, hlavně že se líbím svým čtenářům a hlavně rodičům. Pa