Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Plaváčci

1.2.2010 (píše Vilda) Dneska jsem při koupání opustil svůj oblíbený kyblík a byl jsem vhozen do naší vany. Kuba mi vysvětlil, že se nemusím ničeho bát, že on to v mém věku zkusil taky a bylo to super. Všechno začalo zahřívacím kolem v kyblíku a pak už se šlo na věc. Mamka mě opatrně položila na vodu a plavala se mnou sem a tam. Po překonání prvního návalu strachu jsem už za chvilku plaval jako Venclovský. Ve vodě si to užívám, vzpomínám na doby, kdy jsem byl ještě na houbách, taky tam bylo plno vody. Vlastně jsem uměl plavat už tam. Panika mě zachvátila jenom, když Kuba vlezl za mnou a chtěl mě učit plavat sám. Ještě že to jistila mamka a včas mě vytáhla. Pak jsem vanu přenechal bráchovi, aspoň něco má ode mě použitýho, když já všechno dědím po něm. To ještě neví, že jsem se mu tam dvakrát vyčůral :-) Mamka říkala, že takhle budem plavat dvakrát týdně, tak to se moc těším. Pa