Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Šoumen

3.2.2010 (píše Kuba) Jelikož všechno se teď točí kolem bráchy Vildy, rozhodl jsem na sebe upozornit. Vztekáním a lumpárnama to moc nefunguje, vlastně funguje, ale akorát mě vždycky někdo sprdne. Takže jsem dlouho přemýšlel a vymyslel nějakou pozitivní upoutávku na to, že taky existuju. Nejdřív jsem se dal na malířství a namaloval tank a autoportét. Dole můžete sami posoudit, že tudy cesta nevede. Zkusil jsem to tedy přes zpěv. Máma s taťkou tleskali, takže se to povedlo. Protože jsem na sebe náležitě hrdej, chci se s vámi podělit o své vystoupení i zde. Až natočím nějaký další kousek, určitě ho sem zase šoupnu. Pa