Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

Apalucha - expedice Idixep 2010

8.2.-14.2.2010 (píše Kuba) Tak jsme se s taťkou rozhodli, že si od Vildy a mamky trochu odpočineme. Mamka se zase rozhodla, že si odpočine od nás a tak jsme vyrazili na pánskou jízdu do Krušných hor. Bydlení jsme měli přímo na sjezdovce kopce Klínovce spolu s ostatními z naší zimní party. Bylo nás tam asi 20 dospěláků a 16 dětí. Chatu jsme měli celou pro sebe, takže jsem si tam mohli dělat co jsme chtěli a to jsme my děti dělaly naplno přes den a rodičové v hospodě pak v noci. Taťka mi pořídil lyže a ty velký boty, ale to netušil, že tuhle zábavu budu prozatím sabotovat. Dopoledne jsme tedy sáňkovali, odpoledne jsem stavěl iglů, koulovali se s ostatníma a večer jsme pořádali burzu autíček. Taky na chatě měli automat na hopíky, zajímavé bylo na tom to, že jsme ho s ostatními pomocí peněz od rodičů do soboty vyprázdnili a jen ten co měl štěstí, si vezl domů alespoň jednoho. Výlet do aquaparku byl taky super, alespoň jsme se jednou za týden vykoupali, dokonce tam měli i umělý vlny jako v moři. Jediný co se mi nelíbilo, byla hrozná zima, venku bylo někdy i mínus 15 stupňů. Ostatním to moc nevadilo, ale já jsem na to asi nějakej háklivej či co, hned chci domů do tepla. Užili jsme si to náramně, já s dětma a s tátou, taťka se mnou a s kámošema u pivka. Už se těším na další ročník, to už snad pojedeme komplet a nebude taková kosa. Pa