Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Dovolená Krkonoše 2010

3.-10.7.2010 (píše Vilda) Dnes vám popíšu svou první dovolenou, kterou jsem strávil v Krkonoších stejně jako ostatní členi naší rodiny loni. Složení bylo stejné jen já jsem přibyl, vlastně jsem tam byl už loni u mamky v břiše. Takže na chatě byli: Babička, děda, mamka, taťka, brácha já, Natálka, strejda Kája a teta Kristýna. Počasí bylo až hnusně hezký, pořád přes kolem třicítky a tak jsem většinu dovolené strávili v bazénku. Dva dny bylo snesitelně a tak jsme se vydali na tradiční výstup na Dvoračky. Já se se nesl uvázaný u mamky v šátku, brácha si to musel vyšlápnut sám, no vlastně jsme se kousek svezli lanovkou, ale i tak to byl záhul. Druhý výlet jsem si užil s babičkou a dědou na chatě, ostatní se vydali na cyklotůru z Harrachova zpět na chatu, já jsem na kolo ještě malý ale vůbec mě to nemrzelo, zvlášť při pohledu na uštvané navrátilce. Kuba na dovče oslavil svoje třetí narozeniny a dostal spousty dárků, největší radost měl z autíčka na dálku, které stihl do hodiny poslat ze schodů a tím ukončit jeho krátký život. Já chytl z toho čerstvého vzduchu nějakou zácpu, takže jsem kus dovolené se zaťatými zuby protlačil a proplakal. Ke konci jsme to rezehnali švestkovým kompotem a babička mi mechanicky pomohla Natálky teploměrem, takže tahle bobková anabáze klidný průběh dovolené neohrozila. Moc se těším až trochu povyrostu a moci také blbnout se sestřenkou a bráchou, trošku jsem jim záviděl, kolik srandy si spolu užijí. Už se těším na příští rok to už budeme blbnou ve třech. Pa
P.S. Prosím Naty o zaslání fotek, co slíbila, ty naše z mobilu za moc nestojej. Dikes