Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pátek

Do Práglu ve dvou

19.11.2010 - (píše Kuba) Vyrazili jsme s Taťkou na výlet do Prahy. On tam měl po večerech nějaké vyřizování s kamarády a já babičku a dědu. Ty vidím vždycky rád, ale teď jsem jim přijel osobně vyřídit pozvání na vánoce aby nás bylo na Štědrý den dost. Taky jsme si potřebovali trošku odpočinout od Vildy, je ho všude plno, pořád huláká na všechny strany a když se ho blbě dotknu, hned dostanu céres. Do Prahy je to dlouhá cesta a já měl největší radost, že mi dal táta sedačku dopředu, mohl jsem sedět vedle něj a mohl mu kecat do řízení. Cesta nám utekla rychle, zajímají mě značky všeho druhu a tak jsem zabil čas přibližně 1236 otázkami začínajícími slovy: "Co zmamená...". Táta trpělivě na všechno odpovídal, takže jsem zase o něco chytřejší. V Hostivaři jsem vytáhl dědu do parku a předvedl mu hru na Ninja faktor, chtěl jsem aby mi dělal soupeře, ale to děda z mě nepochopitelných důvodů odmítl. Návšteva se vyvedla, babička mi uklohnila výbornou rajskou, já vyřídil pozvání, táta kamarády a tak jsme mohli odpočatí vyrazit zase za rodinou. Pa