Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Svátek všech svatých

3.11.2008 Svátek všech svatých, v angličtině Halloween jsme se rozhodli s ostatními dětmi oslavit lampionovým průvodem. Start byl v 17.30 u kulturáku, kde na nás již čekaly tety ze Semaforáčku a vytyčená trasa se svíčkami po cestě. Sešlo se nás snad půl Veselí. Je vidět, že lampionový průvod má u nás tradici. Měl jsem nejvychytanější lampion ze všech, protože mi mamka do lampionu přidělala svítilnu čelovku. Ostatním tam hořela svíčka a hrozilo nebezpečí vzniku požáru. Startovalo se po skupinkách, jelikož na cestě číhala strašidýlka, tak abychom si to pořádně užili. Musím přiznat, že tety to připravily opravdu náramně. Cestou jsme potkali několik duchů, krásnou čarodějnici, vydlabanou dýni Huga a na konci na nás čekal poklad, odměna za statečnost v podobě lízátka. Lízátko jsem si opravdu zasloužil, protože jsem se vůbec nebál. To dokonce uznali i rodičové a nechali mne ho celé slízat. Tyhle dobroty mi totiž vůbec nedopřávají, prý to není zdravé. Já si myslím, že na mě chtějí spíš ušetřit .Nedávno jsem viděl mamku, jak baští čokoládu, takže zas tak nezdravé to nebude. Konec stěžování, lampioňák byl moc povedený, k požáru nedošlo, takže děkuji všem kdo ho měli na svědomí a rodičům, že mě na něj vzali, moc se těším za rok na další. Pa