Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

1. Narozky Natálky

1.11.2008 Dnes jsem se vydal pogratulovat sestřence Natálce k jejím prvním narozeninám. Sám už vím, že první narozeniny jsou v životě človíčka velká událost a tak jsem se na oslavu těšil už od samého rána. Ráno vypadala mamka maličko unavená, protože byla s mamkou Natálky oslavit narozeniny už včera, ale babička Hana si se mnou celé dopoledne hrála, takže si mohla mamka doodpočinout. Odpoledne jsem si připravil dary, gratulační proslov a celá naše famílie i s dědou vyrazila z Hostíku za Natálkou. Jen babičku jsme museli nechat doma v posteli, protože jí kousnul nějakej zlej bacil a byla hodně nemocná.Natálka nás přivítala v nádherných šatech .Byla jako princezna! Na oslavě samosebou nechyběli její rodičové a dorazila dokonce moje další sestřenka Áňa, kterou jsem poznal na výletu na Slapskou přehradu. Pogratuloval jsem Natálce, předal dar a už se nesl dort. Všichni se těšili jak ho rozcupujem jako minule, ale jsme už dospělejší ,takže jsme si distingovaně jen zobli. Krom toho jsme na stole zahlédl chlebíčky, ovoce, sušenky a spousty jiných dobrot, na které jsem si nechával místo. Natálka dostala nádhernou houpací housenku a spousty jiný krásných darů. Housenku jsem pomáhal vybalovat, takže mi bylo dovoleno jí odzkoušelt a musím přiznat, že maličko závidím. Je fajn, že mě Natálka rychle dohání ve vývinu, můžeme si spolu hrát a blbnout. Už se moc těším na společnou dovolenou v létě, domlovili jsme se , že tam ukážeme rodičům zač je toho loket. Málem bych zapomněl, Natálka začala na své oslavě chodit !!!! Pa