Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Sestřenky a šlapadlo

20.8.2008 Vyzkoušel jsem už spousty vehyklů co slouží k dopravě, ale to mi nebudete věřit, na čem jsem jel dneska. Ale od začátku, využil jsem pozvání sestřenky Natálky a vyrazili jsme ji přepadnout na Slapy, kde tráví svou druhou dovču. Je ubytovaná v chatičce s rodiči, ale já jsem zkušený táborník, beru stan, spacák, bude se zase kempovat! No dobře, žádná chatka už nebyla volná, ale to není na škodu. Přijeli jsme do kempu a já jsem se konečně poprvé seznámil se svou druhou starší sestřenkou Aničkou. Je moc fajn a hned jsme si padli do oka. Odpoledne po příjezdu jsme blbli s Natálkou u vody a v jejím bazénku s takovým nasazením, že to Natálce ujelo a museli jsme měnit vodu i deku. Snad mě příště nezbije, že jsem to tu vykecal. Druhý den na nás ale čekalo překvápko v podobě slibovaného šlapadla. Stálo zaparkované u mola a houpalo se na hladině. Nastoupili jsme s mamkou na lavičku vpředu, vedle nás si sedá Natálka s tetou Kristýnou a dozadu taťka s Aničkou, kteří dělali motor. Byla to super jízda napříč Slapskou přehradou a zpět, občas vyskočila z vody nějaká rybka a na druhé straně jsme si prohlídli vysoké skály. Fajn věc to šlapadlo, jsem zvědavý čím pojedu příště. Ještě jsme si zašli na procházku ke koníčkům, co se pásli nedaleko na louce a už jsme balili na cestu domů. Byl to super výlet jak na šlapadle tak celkově. Pa