Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Dívčí kámen

3.8.2008 Dnes jsme vyrazili na malý odpolední výlet za zajímavostmi jihu. Já jsem navrhl, vejšlap na nejvyšší horu Jižních Čech - Kleť, bylo to ode mě trošku zlomyslnost, protože na výletech mě taťka nosí v krosně na zádech a já nemusím šlapat po svých. Bohužel takový výlet bychom asi za jedno odpoledne nezvládli, tak taťka zjistil, že nedaleko Kletě je zřícenina Dívčí Kámen. Mamka mi vyprávěla, jak s taťkou kolem té zříceniny pluli na loďce po řece Vltavě, když jsem byl ještě na houbách a tak jsem se velmi těšil. Po poledním schrupnutí jsme vyrazili směr obec Třísov, kde jsme zaparkovali našich sedmdesát koníků. Pohodlně jsem se usadil v krosničce a vyrazili jsme z kopce lesem. Po půl hoďce jsme dorazili pod zříceninu a vůbec jsem nezáviděl taťkovi ten vejšlap, co byl před námi. Nahoře taťka funěl jak parní lokomotiva, ale zbořený hrad stál za to. Prohlédli jsme si celou zborceninu a jako bonus jsme byli odměněni nádherným výhledem na údolí s Vltavou. Cestou zpět jsme se stavili ještě na klobásce v nedalekém obču, ulovili pár pokladů a ještě jsem byl přebalen na louce v trávě. Pozorování krajiny z tátových zad mě unavilo natolik, že jsem celou cestu domů prospal jako dudek. Takže tímto příspěvkem jsem pro vás připravil návod na příjemné odpoledne, až budete mít cestu k nám na jih.