Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

ZOO Jihlava

19.7.2008 Dnes jsme vyrazili na daleký výlet do vyhlášené ZOO v Jihlavě. Párkrát jsem navštívil ZOO na Hluboké, která je nádherná, ale je tam málo zvířat a navíc medvědi furt spí nebo jsou někde zalezlí. Do Jihlavy jsme dorazili po poledni a hned u vchodu na mě číhal tygr a párek lvů, než jsem se z toho šoku oklepal, už na mě cákal lachtan a na záda mi málem skočily malé opičky. Hopsaly jen tak bez klecí po stromech a brousily si zoubky na moje piškotky, protože nejsem žádná lakota chtěl jsem se s nimi rozdělit, ale prý mají svého jídla dost. Dál jsme zhlédli drezůru dravého ptactva, roztomilého hrošíka a nejvíc se mi líbili kozičky, ke kterým jsem mohl do ohrádky. To nejlepší mají až na konci, velikánské hřiště pro děti s tobogánem, půjčovnou bugin a spousty prolézaček. Smůla je, že jsem na všechno ještě moc malý, tak mi rodičové slíbili, že sem zajedem příští rok znovu a já vše ozkouším. Každopádně pokud nevíte kam na výlet, ZOO v Jihlavě určitě zkuste. Pa