Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Pískovna a kuličky v lese

28.7.2008 Dnes bylo hezké počasí a tak jsme se rozhodli pro koupání, naše pískovny nejsou tak čisté a taťka se dozvěděl o překrásném koupání nedaleko Suchdola nad Lužnicí, tak bylo rozhodnuto o celodenním výletu. Z Veselí je to jen 40km, takže jsem si po cestě nestihl ani pořádně schrupnout a už jsme parkovali na lesní cestě poblíž hlavní silnice. Vyšlapanou cestičkou jsme po 200 metrech minuli cedulku „KOUPÁNÍ ZAKÁZÁNO“, zákaz jsme rošťácky ignorovali jako ostatních asi 50 opalujících se naháčů. Tahle pískovna, jak jsme záhy zjistili, je totiž neoficiálně NUDA. Mě to moc nezaskočilo, jsem nudista od narození, ale mamka s taťkou jsou stydlivky, ale při pohledu na krásně čistou a smaragdově zbarvenou vodu neodolali. Taťka našel zašité místečko, kde se prej nebude muset koukat na chlupatej zadek a nikoho nebude rušit, že se rodičové koupají v plavkách. Celé odpoledne jsem si hrál s jemným písečkem, taťka mi postavil vodopád s přehradou a mamka se mnou cachtala ve vodě. Odpoledne, když už jsme se chystali k odchodu, objevil naší skrýš pár ve středních letech. Dali si deku asi metr od naší, ani nás nestačili pozdravit a už byli nazí. Chtěl jsem pána upozornit, že mě jeho nářadí dost snižuje sebevědomí, ale nestihl jsem to, jelikož hned hupsli do vody. No nic, měli jsme zbaleno a tak jsme vyrazili po lesní cestě zpět k autu. Mamka nejednou skočila do lesíka a začala otrhávat se zelenejch kytiček malý fialový kuličky a cpala si je do pusy. Trošku mě to zmátlo, jídlo máma většinou vyndavá z lednice nebo ho mají v baráku s nápisem TESCO, ale neváhal jsem ani minutu a vydal jsem se do těch kytiček za ní. Taťka mi maličko pomáhal s trháním, musím říct, že něco tak dobrého jsem ještě neochutnal, nejlepší na tom bylo, že ty kuličky i pěkně barví, takže jsem byl za chvilku celej fialovej. Mamka se pak maličko lekla doma, když ty borůvky šly ven, protože obarví fakt všechno. Nakonec to byl prima den, když pojedete na jih a budete se chtít vykoupat, neznám lepší místo než toto. Pa