Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pátek

Babinec

25.7.2008 Dnes mi táta oznámil, že vyráží na pánskou jízdu a mě sebou nebere. Prý musí někdo hlídat mámu. To je teda hodně chabá výmluva, ale mám ho rád, tak to pro něj udělám. Ještě jsem neměl tušení, kolik těch ženských budu mít vlastně na starosti. Máma si totiž domluvila návštěvu tety Kristýny a sestřenky Natálky. Moc dobrý nápad. Natálka…konečně někdo na úrovni, žádný paci paci,hami, mazliky a podobný úchylný záležitosti. Pravda, Natálka ze začátku mé nadšení z jejího příjezdu nesdílela, ale brzo pochopila, že jí nic jiného nezbývá. Přiznávám, dával jsem jí trošičku najevo svůj tříměsíční náskok, ale jen abych ji motivoval. Měli jsme se bezvadně. Navštívili jsme ZOO na Hluboké n/V, mamka s tetou upekli úúúúžasný koláč a všichni jsme si pěkně pokecali. Jen mamka s tetou to s klábosením trošku přeháněli a aby jim u toho nevyschlo v krku, popíjely červené vínko. Co se tady dělo, nemůžu tátovi ani vyprávět, příště už by mi takovou zodpovědnost nesvěřil a já bych přišel o spoustu legrace. Jak jsem slíbil holky…mlčím jako hrob. Pa