Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Narozky - díl první

29.7.2008 Tak zítra tomu bude přesně rok, kdy jsem přišel mezi vás na tento svět. Prý je zvykem takové výročí oslavit, tak jsem uspořádal malou oslavu v kruhu rodinném a přátel. Jak jste si již určitě všimli z nadpisu, narozky slavím nadvakrát, jednou ve Veselí a podruhé v Praze (ale to až v dalším příspěvku). Jelikož je léto a hezké počasí, dohodnul jsem se s tetou Alenou, že budeme oslavovat na její zahradě. Potěšilo mě, že dorazili skoro všichni pozvaní, strejda Zub přivezl gril na maso a strejda Kuk sud piva na žízeň. To nejlepší jen pro mě upekla mamka, sednul jsem si na zahradě a dostal jsem před sebe obrovský dort se svíčkou, kterou jsem bohužel ještě nedokázal sám sfouknout. Mamka mi s tím pomohla a celý dort byl jen můj, nejdřív jsem si ho jen tak oťukával, ale pak jsem se do něj pustil, jak kdybych týden nejedl. Věřil jsem si, že ho zpucuju celej, ale nakonec mi bylo líto ostatních, kteří závistivě koukali a tak jsem jim půlku nechal. Také byl čas na rozbalování dárků, po studené zahradní sprše jsem se do nich pustil. Připadám si jako nějaký naftový šejk, dostal jsem totiž několik auťáků, jeden červenej sporťák, zelenej teréňák, náklaďák a bagr. Myslím, že bagr nemá ani ten šejk, abych nezapomněl na ostatní krásné dary: tepláková souprava na běhání, kyblíček s nářadím na písek, kachna na tyčce, knížka se zvířátky, kostičky v kleci a dřevěné puzzle. Prostě jsem byl celý rok moc hodný a tak jsem byl po zásluze odměněn. Hraní si s tolika hračkami mě unavilo, že jsem s mamkou kolem osmé odešel na kutě, taťka mi ještě dal hudlana a vysvětli mi, že musí se strejdama dopít ten soudek. Všem mockrát děkuju hlavně za to, že mě mají rádi a za ty překrásné dary. Pa

Seznam hostů: mamka, taťka, babička Dáša, prababička Táňa, strejda Zub, teta Alena, strejda Kuk a kámoška Pavla