Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

středa

Jdu ven !!!

30.7.2007 - 04.15 Devět měsíců jsem se jen válel v té tmě, kde byl na hraní jen kus špagátu, tak jsem se dnes rozhodl juknout ven. Jelikož jsem po Taťkovi , zapomněl jsem se předtím otočit hlavou dolů a tak mě vyndaval nějakej divnej pán s bílou plenou přes pusu, ale zase jsem to měl bez dřiny. Taky jsem zapomněl, že mám dát vědět mamce o mém rozhodnutí dříve, než je hodina předem, a tak měl alespoň taťka jízdu do porodnice zábavnější :-). Hned po vyndání mě chvilku opečovávaly nějaký ženský, změřily, zvážily (48/3100) a pak mě odvezly na jiný pokoj kde na mě čekal taťka. Chtěl jsem být radši u mamky, ale o tu se staral ještě ten pán s plenou přes pusu. Jedna z ženskejch mě vrazila teploměr do zadku, za což jsem jí pěkně seřval (viz foto) a pak mě zabalila do deky, že jsem se nemohl vůbec pohnout a vrazila mě do ruky taťkovi. Ten se mi z toho zdál malinko vykulenej a něco na mě nesrozumitelně žvatlal, ale pak mě konečně odnesl na pokoj, kde už na mě čekala mamka. Jinak venku mi to přijde daleko zajímavější, všude spousta lidí a věcí, když zařvu hned je někdo u mě. Nejlepší je, když řvu hodně a vytrvale, tak mě odvezou k mamce a ta mi dá napít. Za dva dny, až se prý z toho mamka vzpamatuje, mě dají k ní a budeme spolu pořád, tak na to se moc těším. Dneska jsem měl hodně těžký den, tak si půjdu zdřímnout. Pa