Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

čtvrtek

Koupačka


6.8.2007 - Dneska jsem měl velmi zajímavý den, mamka mě nafutrovala pupik mlíčkem, oblékla a taťka se mnou vyrazil sám na procházku. Dojeli jsme na Soutok, taťka si rozbalil noviny a dal si pivo (prý mi to bude jednou chutnat - nesmysl). Mě se tam také moc líbilo, až na tu cizí ženskou, co poučovala taťku, že prý mě má dát do stínu. Večer se rodičové dohodli, že se budu koupat ve vaně. Nejdřív jsem měl trochu bobky, jako že docela dost vody a tak, ale pak jsem pochopil, že se se mnou bude koupat taťka, byl jsem v klidu a mohl těšit na můj první adrenalinový zážitek. V tom koupacím kyblíku je už nuda. Ve vaně to bylo úplně jiný kafe, moje druhý nejoblíbenější místo po mámině hrudi :-). Pa