Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

čtvrtek

A jedeme domů

4.8.2007 - Dneska si nás odvezl Taťka z porodnice, vlastně auto řídila teta Kristýna protože mě prý včera taťka zapíjel. Vůbec se mu nedivím, mlíčko je zatím to nejlepší, co jsem na světě poznal. V porodnici to bylo moc fajn, když mamka potřebovala pomoc, tak se všichni o mě starali jako o vlastního. Také jsem tu přijal několik návštěv. Pravidelně jezdil taťka, bába z Prahy (děda nemohl, měl zlomenou nohu), bába z Veselí a strejda Lukáš s Alenou. Cestou jsme na Soutoku navštívili kamarády, co tam včera oslavovali s taťkou a pak už jsem byl doma. Tam jsem zjistil, že mám svůj pokojíček, což mě potěšilo, protože budu mít svoje soukromí. Také tu čekal strejda Kája, který mě ukázal jak vypadá Veselí z balkonu. Zbytek dne jsem hlavně popíjel a odpočíval. Holt doma je doma. Pa