Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

čtvrtek

Návšteva u dědy

10.8.2007 - Jelikož jsem ještě neviděl dědu z Prahy, rozhodl jsem se že ho dnes navštívím. Rodičové proti tomu nic neměli, vlastně byli také rádi, že ho uvidí, takže jsme společně dopoledne naším závoďákem vyrazili. Cesta mi uběhla rychle, protože jsem jí celou prospal. Do Hostivaře jsme dorazili akorát na oběd, babička Hana udělala oblíbené hovězí plátky s kaší, já jsem si je pak dal přefiltrované od mamky v podobě mlíčka. Musím uznat že babička Hana vaří fakt výborně. Už se těším až sem pojedu na vánoce a dám si tradiční svíčkovou (možná už nepřefiltrovanou). Pak jsem jel s mamkou a babičkou na procházku po místě, kde taťka vyrostl. Po návratu jsem chtěl blíže poznat dědu, vzal si mě do náručí a bylo mi dobře, jen nevím kdo se o mě bál víc, jestli babička nebo děda. Já se nebál vůbec a rodičové taky vypadali, že jsou v klidu. Nejvíc jsem byl s babičkou, když jsem u ní, furt na mě něco roztomile žvatlá a ňumlá, je to hrozná sranda. Zpátky do Veselí jsme dorazili až večer, já se najedl a spokojeně usnul. Pa