Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

čtvrtek

Poklad na stříbrném rybníku

24.8.2007 - Rodičové mají zajímavého koníčka, jmenuje se to Geocaching. Jejich záliba spočívá v tom, že jedou někam na výlet a na místě hledají poklad (anglicky Cache), který tam umístil někdo jiný. Poklad je většinou taková krabička třeba na svačinu a v ní je zápisník, do kterého se nálezce zapíše. Krabička je vždy ukryta u nějakého zajímavého místa, aby bylo při hledání na co koukat, nebo se něco zajímavého dozvědět třeba o historii onoho místa. Poklad se hledá pomocí navigačního přístroje kterému se říká GPS, zadají se do něj souřadnice pokladu a jde se hledat. Dneska tedy jedu na svůj první poklad, který je schovaný někde u Třeboně. Vyrazili jsme hned, jak se taťka vrátil z práce, GPSka nás protáhla centrem Třeboně na malé parkovišťátko na okraji města. K pokladu nám zbývalo zhruba 120 metrů v kočáře. Posledních pár metrů už to s kočárem nešlo, tak jsem nechal taťku, ať mi pro poklad zajde sám. Z pokladu mi přinesl minci na památku a výměnou do krabičky vložil malý hlavolam. Poklad byl uložen v blízkosti nádherné hospůdky s teráskou u rybníčka plného kachen. Taťka si dal jako vždy pivko, pstruha na grilu a mamka sodovku, kuřecí stejk a já ho.... (prej musim počkat až domů) . Ještě jsme si vyfotili paní Vodníkovou a už jsme spěchali domů. Napadlo mě, že bych mohl také schovat svůj poklad někde ve Veselí, ještě promyslím místo a jdu do toho. Tenhle koníček mě opravdu nadchnul.Pa