Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Vánoční přání

23.12.2008 Už jsem tu zas. Musel jsem se ozvat protože to, co se kolem mě děje nemá obdoby. Všude kam se jen podívám, samá blikátka a cinkrlátka, doma to voní jako v pekárně, rodičové přede mnou schovávají takové divné barevné balíčky a všichni se strašně mile tváří a pořád po mě tak šibalsky pokukují. Byl jsem zmaten, že jsem musel hodit řeč s tátou, jako chlap s chlapem. Ten mi vysvětlil, že tenhle velký chaos jsou Vánoce - svátky klidu a pohody. Protože jsem slušně vychován přeji všem krásné a klidné Vánoce, spousty těch barevných balíčků a ať vám nezaskočí kapr v krku. Mějte se rádi, buďte stále mládi a ať vás nekousnou hadi. Pa