Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

Vánoce u babičky Dáši

25.12.2008 Ještě jsem se nestihl vzpamatovat ze včerejška a už mě čekala další nadílka, tentokráte u babičky Dáši. Prarodiče odjeli ráno do Prahy a naše famílie vyrazila k babičce z Veselí. Tam už byli všichni připravení jako loni, škoda jen, že nepřijel bratránek Pája. Stoly se prohýbaly pod množstvím chlebíčků a cukroví, mimochodem babička Dáša umí nejlepší chlebíčky z širokého okolí. Poklábosili jsme jak jsme prožili včerejšek a přitom jsem si všiml, že tady něco nehraje. Pod babiččiným stromečkem byly dárky a dokonce prý i pro mě. Bylo vysvětleno, že ježíšek tu včera byl a nechal mi tu taky nějaké dárky, aby z té mé radosti taky druhá babička něco měla. To zní logicky tak jsem to dál neřešil a protože mě rozdávání dárků včera tal nadchlo rozdal jsem je i tady. Po rozbalení modré kolobrndy, autíček, akvárka s rybičkama a knížek jsem nechápal. Sebekriticky musím uznat, že takhle hodný jsem opravdu nebyl, Ježíšek to asi nestíhá sledovat a to je dobře. Užili jsme si príma odpoledne v kruhu rodinném a už jsme seděli v autě a cestovali do Prahy na tradiční svíčkouvou u babičky, kde se konečně potkám se setřenkou Natálkou. Pa