Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Zkouška noových saní

13.1.2009 Dnes jsem se s rodiči vydal na zamrzlé pískovny vyzkoušet mé nové saně, co mi přinesl Ježíšek. Také jsem byl zvědavý, jak mi půjde ťapkat na ledu. Na zamrzlých loužích před domem to bylo docela zábavné. Odpoledne jsme jen tak tak narvali sáně do našeho auta, táta s mámou si s sebou brali divný boty co mají místo podrážky železo. Byl jsem moc zvědavý, jak v tom chtějí chodit. Za chvilku táta seděl na saních a soukal se do těch bot a já si připravoval bránici na jeho pád. Kupodivu jsem se nezasmál, taťka vstal a po tom železe se hezky klouzal po ledu. Já jsem měl sice boty bez železa, ale rozhodl jsem se to také vyzkoušet a dotáhl jsem mamku na tu ledovou plochu. Po chvilce držení se mamky ruky jsem získal jistotu a rozhodl se pro sólo. Rozeběhl jsem se, nohy se mi vymrštily do vzduchu, záda sebou praštila o led a hlava následovala. Byla to docela pecka, takže jsem řval asi 2 minuty a dál se pohyboval jen na zasněženém ledu, kde to bylo bezpečnější. Saně jsme odzkoušeli poctivě akorát taťka neměl moc sil mě pořád tahat. Už se těším na šumavské hory, kam zanedlouho jedeme, tam budeme jezdit z kopečka od rána do večera. Pa