Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Hřiště Bezbot - recenze

31.1.2009 Dnes jsem se rozhodl tu dělat reklamu. Nebudou to plínky, přesnídávky ani jogurt "Dobrá máma", bude to hřiště. Venku je teď pěkně hnusně, všude bláto, fouká vítr a je zima. Doslechl jsem se od kámoše, že v Budějkách je veliký barák a v něm je velikánské hřiště pro děti. Sedli jsme s mamkou na net a našli jeho stránky, fotky vypadaly dobře a ceny jsou také slušné. Vstup do dvou let je pade na celý den a rodičové zdarma, to je vlastně prvně, kdy platím já a rodičové ne. Tak jsme v sobotu vyrazili to tam omrknout. Jelikož hřiště se nachází uprostřed sídliště, měli jsem malý problém se zaparkováním. Na recepci nás přivítala usměvavá slečna, taťka zatáh vstup a mohli jsme jít dovnitř. Hřiště se jmenuje "Bezbot", protože všichni se musí po vstupu zout v šatně, ale to vůbec nevadí, protože všude jsou koberce a čisto. Hned u vchodu mě zaskočil nafukovací hrad, kterému hučel motor tak, že jsem se ho bál a držel jsem se od něj raději dál. V přízemí se nachází ještě prolézačka gigantických rozměrů. Podobnou mají před Mekáčem, ale tahle je asi stokrát větší. Mi jsme se vydali do prvního patra, kde je také velká nekuřácká kavárna a hlavně hřiště pro nejmenší. Tam jsem strávil asi hodinu, kdy jsem tlačil kočárek s medvídkem a překonával jsem s ním různé překážky. Dokonce jsem se málem o něj popral s jednou holčičkou. Pak jsem se šel ještě mrknout do sníženého přízemí kde je dojezd klouzačky z té prolézačky, lezecká stěna a lego stavebnice obřích rozměrů. Nejlepší na celém hřišti je, že se můžu vyblbnout kolektivně se svými vrstevníky. Škoda, že u nás není nic podobného. Pa