Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Žluťásek a smrkance

4.12.2007 - Tak dneska jsem poprvé začal mít podezření, že mi chtějí rodičové ublížit. Taťka přinesl ze špajzu ten divný žlutý stroj, co s ním máma občas srandovně běhá po bytě. Hned mi bylo jasné, že tu něco nehraje. Za prvé žluťáska nesl taťka u kterého jsem ho ještě neviděl a za druhé začal na něj cosi montovat. Pak žluťáska mamka uvedla do chodu a tím cosi, se mi snažila dostat do nosu. Děs a hrůza, bránil jsem se, co jsem mohl, řval jsem jako o život, ale nic naplat. Nakonec mi tam mamka tu trubičku nacpala a začalo mě to vysávat zevnitř, čekal jsem kdy přijdu o oči nebo mozek, ale nakonec se vše vysvětlilo. Jak jsem psal v článku níže, babička mě při poslední návštěvě nakazila rýmou a rýma dělá smrkance, ty se usazují v nose a musí se vysmrkat. Já na to nemám zatím sílu, tak mi prý pomůže vysavač žluťásek. Nejsem z toho moc nadšený, ale na druhou stranu se mi zase lépe dýchá. Hlavně, že se to mučení od rodičů vysvětlilo a já zase vím, že mě mají rádi. Pa