Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

neděle

Divná kytka a pan Ježíšek

23.12.2007 Taťka domů přinesl hrozně velkou kytku a mamka na ní navěsila barevné koule a řetězy, pak se u nás krájely brambory, cibule salám a spousta dalších nesmyslů, co papají rodičové. Mamka také celé dopoledne šustila krásným barevným papírem ..... asi se bude něco dít. Řekl jsem si, líná huba holé neštěstí a po svém jsem se zeptal. Mamka to nepochopila a nacpala mi do pusy prso, taky dobrý. Nakonec jsem se to dozvěděl taťka mě vzal ke kytce s koulema a vysvětlil mi, že je to strom smrček a že zítra bude Štědrý den. Prý se mám těšit na nějakého hodného pána jménem Ježíšek, který k nám večer přiletí a přinese nám dárečky. Také mi vysvětlil, že je dobrým zvykem popřát všem co mám rád, pohodové prožití tohoto svátku, takže tak činím. Užijte si to a ať vám pan Ježíšek naježí co se do vás vejde :-) Hlavně to zdravíčko, mladším hodně mlíčka, starším zdravé nožičky nebo alespoň spolehlivé berličky (snad se nikdo neurazí) :-). Zítra dám vědět jak to probíhalo a jestli pan Ježíšek byl opravdu štědrý. Jo a děkuji za přání v komentářích. Pa