Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

Návštěva Babičky Hany

28.11.2007 - Dneska za mnou přijela z Prahy babička Hana. Tu vždycky rád vidím, protože na mě žvatlá ze všech příbuzných nejvíce dokonce mě nechce půjčovat ani rodičům. Naštěstí k mamce na mlíčko mě občas půjčí. Chodili jsme na dlouhé procházky v přírodě, dováděli jsme na mojí oblíbené hrací dece a dokonce jsme vyrazili i na výlet do města České Budějovice. I rodičové jsou rádi, že babča jezdí na návštěvy, trošku si ode mě odpočinou, dokonce babička mamce pomohla s pečením vánočního cukroví a uvařila výbornou večeři. Doufám, že už mi dají konečně zobnout. Když za mnou babča byla naposled nechtěně jsem jí nakazil průjmíkem co jsem někde chytil :-). Babička mi to vrátila a přivezla mi z Prahy mimo slušivých oblečků i rýmu, takže jsme si kvit. Tak pozdravuj dědu Karla a mějte se v tý Praze fajn. Pa