Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

PF 2008

31.12.2007 Nazdárek, dnes končí rok v kterém jsem se narodil. Strávil jsem v něm spokojených a šťastných 5 měsíců. Poznal jsem většinu členů naší rodiny, několik kamarádů a známých. S rodiči si užíval spousty srandy, pomalu se učím poznávat svět kolem sebe. Od narození jsem zdvojnásobil svoji hmotnost (díky mami), umím se otočit na pupek a když se snažím tak i zpátky, nacpal jsem si do pusy už všechny hračky včetně svojí nohy. Včera jsme překonal další mezník ve svém vývoji, podařilo se mi načůrat až do pusy, jen mi bylo divné, že rodičové se mnou nesdílejí radost z takového výkonu.
Takže máme zbilancováno a na řadě je přání do nového roku 2008. Přeji vám hodně zdraví, štěstí a pohody. A hlavně vám přeji ať jste celý rok veselí jako tahle rodinka. Pa