Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

pondělí

Štědrý den a hlavně večer

24.12.2007 Tak dnes jsem zažil zatím nejhezčí den co na tomhle světě čůrám do plínek. Hned ráno jsme si sedli k telce a u snídaně koukali na pohádky. Po jitrnici jakou svět neviděl jsme vyrazili k babičce Dáše na návštěvu, byl tam i strejda Zub, Míra, teta Alena, prababička Tonička a bratránek Pája. Po společném fotu jsem všem popřál hezké vánoce a odnesl jsem si dárky, co mi tam pan Ježíšek nechal, asi zabloudil :-) Odpoledne jsme si hráli na mojí barevné dece, dělali různé vylomeniny a večer jsem hodil pár temp ve vaně. Naši si udělali nějakou lepší večeři, já jsem jim k tomu z mého křesílka spolu s božským Kájou zabroukal pár koled. Potom mi rodičové u stromečku roztáhli deku a mamka mi nosila dárečky. Z dárečků jsem měl velkou radost, začal jsem si je cpát do pusy, abych je ochutnal, jelikož mi nikdo neřekl, že se mají nejdříve zbavit obalu.To za mě udělal taťka a já nestačil divit jak jsem byl za ten skoro půlrok hodný. Dostal jsem spousty oblečení, kousátka, chrastítka a plyšové hračky. Pak jsem dostal také několik vyjímečných dárků, krásný svetřík s nápisem KUBA co nikdo jiný nemá, jezdící vláček co hraje písničky, pravej kopačák a krosnu na výlety. Mamka jí hned vyzkoušela a sedí se mi v ní náramně, přes mamky hlavu mám výborný rozhled a to pohodlí. Také mi udělalo radost, že mamka dostala kolečkové brusle, takže budeme inlajnovat celá rodina. Taťka dostal barmanské náčiní, takže mi z mámina mlíčka namíchá nějakej drink :-). Děkuji všem co nám přáli veselé a šťastné vánoce, protože jsme je měli opravdu šťastné a veselé.