Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

úterý

S prabábou na výlovu

27.10.2007 - Zdravím, tak mě konečně taťka pustil k počítači a já můžu po delší odmlce zase publikovat :-). Zrovna jsem si uvědomil, že díky zrození mé sestřenky Natálky jsem zapomněl na reportáž z výlovu rybníka na který jsem zašel s babičkou Dášou, prababičkou Táňou a s rodiči. Byl jsem moc zvědavý, protože poprvé uvidím ryby. Rodičové už ryby viděli, protože děda Karel z Prahy je rybář, tak se těšili na to, že je budou jíst. Na výlov jsme přijeli pozdě, tak jsme bohužel hlavní výlov neviděli, ale strejdové rybáři slíbili, že bude ještě jeden. Nepodařilo se jim totiž lapit bílého sumce Vendelína, maskota obce, kde se výlov konal. Tak jsme si zatím dali obalovaného kapra a limču, tedy až na mě, ještě prý musím jen mlíko. Za chvilku to začalo, rybáři vlezli do rybníčka a začali mlátit klackama do vody, pak roztáhli sítě, prohnali je po rybníku a když je vytahovali - Vendelín nikde. Asi je chytrej a někam se schoval, byla to velká legrace, celá vesnice se rybářům smála, že ho nechytili. Chtěl jsem, ať mi taťka koupí jednoho kapříka domů na hraní, ale on mi řekl, že mám v koupelně minilasičky, co běhají mezi spárama u dlaždiček, tak si prý budu hrát s nima. Co se dalo dělat, poslechli jsme si ještě dechovku a jeli jsme domů. Užlili jsme si moc hezký výlet a už se těším na příští rok až uvidím Vendelína. Pa