Tento blog berte jako náš veřejný archiv zážitků, původně určený pro naše příbuzné a kamarády. Zde vás budeme pravidelně informovat o tom, jak se nám tu žije. Příspěvky jsou řazeny od nejnovějšího, tedy první příspěvek popisující mé nulté narozeniny, najdete v archivu. Vzkazy, gratulace a jiné připomínky můžete zanechat ve vzkazovníku. Tak příjemné čtení.

sobota

Krasobruslení

29.12.2007 Dneska jsem konečně ukecal rodiče a vytáhl je na pískovnu vyzkoušet jejich bruslařské umění. Na Soutoku jsme si dali obídek a vyrazili směr zmrzlá voda u Vlkova. Led byl tlustě bezpečný, počasí ideální. Rodičové si nazuli brusle a konečně jsme se klouzali po ledu jako o závod. To je jiné svezeníčko, rychlost a to napětí, jestli s sebou taťka nešvihne a já nepojedu sám bůhví kam. Pak Mamka postavila slalom a zkoušeli jsme, jak se dá projet rychle. Ještě si pořídíme hokejky a příště budeme hrát hokej, rodičové mi říkali, že je to sport pro tvrdý chlapy a to já rozhodně jsem. Takže se už moc těším a jsem zvědavý jak mi to půjde. Pa

Ještě soutěž: Videjko je podkresleno komentářem. Kdo první pozná z jakého turnaje, zápasu a na jaký stav tento gól upravil skóre, vyhraje ode mě videoklípek, který uveřejním v příštím článku. Malá nápověda gól padl v čase 29:18. Odpovědi pište do komentářů pod článkem.